14.1.2013

Mun sy-sy-sydämestä puuttuu palanen ja uu-uu, se on Johnny Deppin näköinen

Aattelin viihdyttää teitä ikivanhoilla kuvilla! Olkoon tämä yks erikoispostauksista, ainakin yks postaus on vielä mielessä joten saa nähä mitä keksin, kun se 100 vihdoin täyttyy. Huomatkaa myös mun kauniita sensurointeja.
      blogiin01
Kutosluokkalainen Nita päivää. Ei hyvä helvetti nyt… Kiva tukka hermanni.
blogiin1
Tän ja aiemman kuvan välillä taitaa olla se puolvuotta eroo. Olin Tampereella Marissan luona, uusvuos 09-10. Oh god edelleen….
    blogiin0001
Ei mitään muistikuvaa millon.
     blogiin001
Pinkki tukka oli ja pysy. Ainakin pari kuukautta… Huomatkaa taustalla Tokio Hotel JA HIENOIN PAITA IKINÄ
      blogiin02
Giva laatu ja efelantti. Tän kuvan jälkeen noi kuvat alkaa mennä jopa järkässä…
   blogiin07
Ei mitään tietoo ajankohdasta. Nää ruskeekuvat kai kuuluis enne noita pinkkejä mut eipä oo…
blogiin03
Olin Alajärvellä moikkailemassa paria kaveria viikon ajan. Niiin söpö tukka!
     blogiin04
Kevättä kohti mentiin. Miks oon ollu näin taitava muokkaaja…
blogiin05
Sisko värjäili tukkaa, vaaleenpunasta ja –sinistä. Niin söpö tääkin!
blogiin06
Valopää veto hermanni.
blogiin08
Sit tuli kesä ja musta tukka! Tää on jotenki tosi tukkapainotteinen vaikka enemmän pitäs varmaan naureskella mun poseille… kiva duckface.
  blogiin09
Olin tosi rok.
 blogiin10
Photoshoottailin oikeeoppisesti vessassa.
     blogiin11
Olin Joutseno-citys.
blogiin12
Sit vaaaalensin tukkaa! Kiva toi mun julisteidenlaittamislogiikka, keskelle kattoo.
blogiin13
Astetta idiootimpi veto, sinistä ruskeen päälle. Kiva ku toi tukka oli melkeen ton topin värinen. Noi lasit oli kyl kivat.
blogiin14
Vaalensin tukan takas, koska tavottelin pinkkiä uudestaan. Joku jokajouluinen juttu näköjään! Vissiin kaks vai kolme joulua peräkkäin… Paitsi tää joulu oli ernu.
  blogiin15
Sain mun rakkaan Nikonin, party hard!
    blogiin16
Todiste, että oon urheillu edes kerran elämässäni.
blogiin17
Vaihdoin surullisen tuttuun ja turvalliseen punaiseen. Punanen on kyl törkeen kiva ja ihan mun juttu.
 blogiin18
Meikän IIISO turpa.
blogiin19
Pinkistyin.
   blogiin20
Vaalensin mun karvat TAAAS.
blogiin21
    blogiin23
Punapäät ei pääse taivaaseen ja mitä muita niitä nyt on. Reckless Love @ Kuopiorock 2011, kiitos kuvaajalle, kuka ikinä olitkin!
Ton tukan kanssa oli hirvee säätö… Olin unohtanu putelit kotiin, oltiin äidin tädin luona Kuopiossa. Ostin yhen värin joka sai mun tukan vaaleenpunaseks. Loogisesti sitä ei tavoteltu, joten ei muuta ku uutta väriä kehiin ja vihdoinki tärppäs!
blogiin24
Vaalensin mun tukan taaaaaas. Oon niin ennalta-arvattava, arvatkaa mikä väri sitten iski paikalle?
  blogiin25
No duh, musta tietysti!
   blogiin27
Tuli punainen joka koitui mun letin kohtaloksi. Naps poikki.
Nyt laiskottaa, kaikki tietää miltä näytän justnyt. Tukka on aika lailla tismalleen samoissa mitoissa missä ennen leikkausta, tosin puolet paremmassa kunnossa. Sivusiiliä ei enää ole, mut se ois ehkä kiva joskus hommata takas. Nyt aattelin vaan kasvattaa tätä karvakasaa, ja sitten kun pituus on long enough nii jotku dip-dyet ois harvinaisen jees!
Tästä(kin) postauksesta saa kertoo mielipiteensä. Haluatteko lisää lärvispämmiä, ja mitä erityispostauksia musiikkimaku/historia-postauksen lisäks? Nyt avautukaa sydämmenne pohjasta!

4 kommenttia:

  1. MONTA PIKKUNITAA <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. naamappalmujen määrä oli verrattavissa näiden kuvien määrään tätä postausta tehdessä.

      Poista
  2. Moi! Millä pinkillä värillä oot värjänny nois kuvis?(; Ps.Kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla Directionsin Flamingo Pink jossen paljon valehtele!

      Poista