14.2.2013

You say that i should join in line But i say brainwash is a crime

Ajattelin esitellä teille mun pakopaikan muusta maailmasta, jota myös huoneeksi kutsutaan. Se on äärettömän pieni, ja tällä hetkellä en nää lattiaa.
DSC_0772
Kamerani ei tarkentanut joten annettakoon se anteeksi. Tältä tää näyttää heti siivouksen jälkeen. Haluaisin maalata seinät, valkonen on kamala väri.
        DSC_0774
Sängyssä vietän eniten aikaa. Siinä syön, oon koneella, itken ja nauran.
     DSC_0775
Kaaospöytä. DVD'itä, kirjoja, kynsilakkoja ja venytyskorupurkki. Ja koulukirjatki siellä mihin ne kuuluu…
DSC_0776
Nita 6lk voi hyvä helvetti…….
      DSC_0777
Tykkään säilyttää kaikkia tämmösiä, tätäkin oon jemmannu 2 vuotta ja muutossaki se tuli mukana. Huomatkaa ovessa mun suuttumiskohtauksen seuraukset.
DSC_0778
Ilman ylimuokkausta tää ois näyttäny vielä järkymmältä, antakaa anteeks. Mutta tässä istun joka aamu puunaamassa itteeni!
DSC_0779
Huoneen tärkein osa PEPE.
     DSC_0782
Mun elämäni rakkaus ♥
     DSC_0785
Julisteet on mun lempiosa mun huoneesta. Senpä takia nyt pari yksityiskohtakuvaa:
DSC_0786
DSC_0787
DSC_0788
Reckless Love-juttuja on hyvin paljon mutta… paljon keikkoja, paljon muistoja. Laskeskelin just että kohta taitaa tulla 20 keikkaa täyteen, ja onhan sitä bändin matkassa roikuttu jo 2 ja puol vuotta ♥
Eipä minulla muuta toistaiseksi, mun tukka on vaaleenkeltanen, kotiuduin eilen Heinävesi-Joensuu-reissulta ja no hmm. Taisin ihastua HIIHIHIHI. Siitä ehkä lisää myöhemmin, reissuun palaillaan toivottavasti ens viikon Helsingin reissua!


"it's not a question of right or wrong
it's a simple matter of weak or strong
no no no i'm fed up with the shit you do
no no no you're too fucked up to be true
no no no i'll never bow for you
no no no i won't accept to be a bitch like you!"

 

7 kommenttia:

  1. onpas sulla paljon samoja julisteita ku mulla!:D
    hienoa,omistat hyvän musiikimaun:3 ja ihanan huoneen myös!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvistä bändeistä saa nii harmittavan harvoin julisteita :D mutta kiitosta kiitosta!

      Poista
    2. niin totta varsinki nyt kun suosikki lopetettiin niin mistään ei saa mitään semmosia vähä vanhempien bändien julisteita,nyyh:/

      Poista
    3. no niimpä! pitää melkeenpä siirtyä ulkomaalasia lehtiä pläräämään... :/

      Poista
  2. Toi on sillai just tosi kiva toi sun huone ku tollanen pikkunen ja IHANAN VÄHÄN TAVARAA, toisin ku mulla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta tuntuu taas et tää on liian tyhjä ja ois ihana jos joka nurkassa ois jotai! enite haluisin semmosen naulakon missä roikuttaa kaikkee oivoi :3

      Poista
    2. Joo ymmärrän kyl :) Mut sillai ku itelläni on nii paljo kaikkee turhaaki tavaraa nii vaik sillai tykkään mun huoneesta nii joskus ois kiva jos ois vähän tavaraa :D

      Poista